سازنده های صنعتی

بررسی و نظرات خوانندگان درباره سازنده های صنایع

سازنده های صنعتی

بررسی و نظرات خوانندگان درباره سازنده های صنایع

نکاتی درباره قیمت سوله

 قیمت کارگاه در هر متر مربع کارخانه , رابطه بدون واسطه دارااست با وزن در هر متر مربع کارگاه .


هر چقدر دهانه و طول یک کارخانه بزرگتر باشد فشار بیشتری را می بایست بنا تحمل نماید و در فیض فولاد بیشتری مصرف می نماید و وزن بنا فراتر می‌رود و در سود ارزش ساخت کارخانه نیز ارتقاء پیدا می نماید .

بها کارخانه :

یکی دیگر از مواقعی که در ارزش کارگاه تاثیر گذار است این است که کارخانه بایستی دارنده دفترچه محاسبات صحیحی باشد که اداره نظام مهندسی , آن را تایید نماید در این‌حالت مطمئنن کارخانه تماما استاندارد است . البته می توان ارزش کارخانه را با نادیده گرفتن نکات اصلی در دفترچه محاسبات کم تر آورد ( خواسته این است که کارگاه غیر استاندارد باشد ) و با بها کم تر نیز ساخت ولی در صورتیکه نیز بتوانید جواز ساخت بگیرید مطمئناٌ با نشست یک برف و یا این که یک باد و زمین‌لرزه سنگین وزن کارخانه ریزش می نماید و حاد میشود ( در صورتی‌که که دفترچه محاسبات نداشته باشد ) , پس حتما پیشین از ساخت کارخانه از استاندارد بودن کارگاه , از روش مبادی ذیربط اطمینان نتیجه ها فرمائید .


برای پیشنهاد کارگاه چه موقع به کارخانه ساز اطمینان کنیم؟


به لحاظ اینجانب که تجربه تعدادی ساله در‌این صنعت دارم و این بازار را تماما می‌شناسم , هیچ گاه نباید به کسی اطمینان نمائید . همان گونه که در بیشتر مقاله ها این وب سایت گفتم , ما می‌خواهیم که فقط برای سود شما و بدور از تبلیغات و نکات نادرست برای شما در‌این تارنما محتوا ایجاد کنیم , و به جثارت این نکته را برای چندمین توشه می گویم که به هیچ کارخانه سازی اطمینان نکنید , به ارزش کارگاه که به شما می گویند اطمینان نکنید , هیچ زمان نمیشود که قیمتها پائین تر از حد معمول باشد و مشکلی در جایی نباشد!

منتظر نظرات عزیزان هستیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد